11 Mayıs 2011 Çarşamba

Sabahlar güzeldir.

Eskiden tam bir gece insanıydım, geceyi beklerdim, yatmak bilmezdim. Sonra da haliyle öğlen uyanırdım. Şimdiyse sabahları daha çok sever oldum. Gece saat bir olmadan yatıyorum, sabahları da 8-9 gibi kalkıyorum. Kesinlikle düzen çok etkiliyo insanın hayatını. Sabahlar güzeldir, değerini bilmek gerek :))

Okulun son haftasına girdik sayılır. Dersler yavaş yavaş bitiyo. Şenlikler başladı. Havalar da sonunda ısınmaya karar verdi gibi görünüyo :)

Bu arada okuduklarımdan ve izlediklerimden bahsetmek istiyorum.

Scream 4.
Komikti. Sinemaya verilen paracıklara yazık oldu :D Winnie the pooh 'a gitsek daha çok zevk alırdık sanırım. Bol bol kan ve bıçak yarası ses efektinden başka hiç bişey yoktu.


Rio .
Karakterleriyle, müzikleriyle, dialoglarıyla süper bir filmdi. Hem de 3D. Rio karnavalını 3D yapmışlar, bu 3D animasyon sektörü kendini aşmış ben onu gördüm. Ağzım açık baktım kaldım. Kesinlikle sinemada gidin izleyin derim.



Genç Werther'in Acıları.
Bi kaç tavsiye üzerine okudum bu kitabı. Ya ben çok duygusuzum ya onlar çok duygusaldı, aynı tadı alamadım bu kitaptan. Çok yoğun bi aşk söz konusuydu ama bana basit geldi nedense. Çevirmenden de kaynaklanıyor olabilir tabi, hakkaten çok kötü çevirmiş, cümle yapıları bile bozuktu.




Ve Fringe
Sonunda 2. sezona geçebildim bu dizide. Çok beğenerek izliyorum ama bi türlü başına oturup izleyemiyorum. Halbuki 40 dk kadar sürüyo.
Her bölümde farklı bi olayı inceliyorlar. Ama aslında bu olaylar tek bi olaya bağlı, öyle bişey işte :) Bence izleyin.


***
Bunlar da yaptıklarım.





Evde yuvarlak iki kumaş buldum, üstüne akrilikle Spinoza'nın bi sözünü yazdım, kenarlarından dikip ağız kısmına fermuar geçirdim, arkadaşıma hediye ettim :)





Ve bu da aynı yeleği diktiğim kalıptan yaptığım baharlık ceket. Kumaşı 2 liraya almıştım. Yani 2 liraya mal oldu bana :) Bu sıralar dikiş hevesim üstümde daha yaptıklarım var, teker teker paylaşıcam inşallah :)



Bu arada saçlarıma perma yaptırdım ben :D İlk günlerde nefret ettim kendimden, bonus olmuştum çünkü, yeni yeni dalgalar irileşmeye başladı da öyle rahatladım :)

Şimdilik benden bu kadar.

Şarkısız bitiş olmaz.

Mor ve Ötesinden gelsin. Yardım et.

Kendinize iyi davranın :)

2 yorum:

  1. sabah güzeldir evet,ama gecede uykuyu almak lazım benm zor bebekle:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) Evet çok haklısın Beti :))

    YanıtlaSil