9 Aralık 2011 Cuma

Wishlist vol.1

2012'de

* Bu konseptte bir mutfak


*Bu taburelerden,


*Bu bantlardan, 


* Böyle bir fincan, ve beraberinde yapılacak bol bol keyif,


*Bu tarz rahat bir dekorasyon,


*Böyle pencereli bir ev ve yatak köşesi,


* Bu cüzdanlardan,


* Bu çantadan ( ki sanırım kendım yapıcam ),


*Ve bayıldığım bu dövmeden istiyore. Dövme hep istiyore de bi türlü cesaret edemiyore :D
*** 


Şimdilik listem bu kadar. Vol1 dedim farkındaysanız, her an vol2 vol3 gelebilir :)))



Fotolar, ordan burdan bilgisayarıma kaydettiğim görseller. Tek tek bağlantılarını paylaşmak isterdim ama ben bile ne zaman nerden aldığımı hatırlamıyorum. Üzgünüm.

6 yorum:

  1. Tam pazar gününü geçirmelik :)

    YanıtlaSil
  2. kakulem
    körebem
    madamım:)
    daha sık yazmanı bekliyorum sessiz sessiz:)
    (tanvaktiyken):)
    öpücükleeer

    YanıtlaSil
  3. Tanvaktimmm :)
    Nerelerdesin sen, sessiz sessiz bekleme ses ver arada böyle çok sevindirdin beni.
    Öpüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  4. hep takip ediyorum kuzum benim(: biraz daha sık uğra sen:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel.Çantaya ayrı bayıldım <3

    YanıtlaSil