8 Temmuz 2012 Pazar

2. Bardaklaşma Etkinliği


Ve beklenen gün geldi :) 
Geleneksel 2. Bardaklaşma etkinliği ile karşınızdayım efendim :)

Nasıl olur, katılım yüksek olur mu falan filan derken çok güzel bir etkinlik yaptık geçen sefer hepbirlikte. Sizlerin ve benim de isteğimle ikincisi düzenleme kararı aldım. Hemencecik kuralları hatırlatıp sözü  "ben de varım" demeniz için size bırakıyorum.

Çekiliş sonucu birbirimize çıkan kişiye zevkimize göre bir bardak alıp,bardağın içini minik hediyelerle dolduruyoruz. Geçen sefer hediyelerin boyutları minik olmaktan biraz çıkmış gördüğüm kadarıyla, o yüzden kimin içinden nasıl geliyorsa o şekilde bir paket hazırlayabilir diyorum :)

Katılmak için de yapmanız gereken bu postun altına mail adresinizle birlikte yorum bırakmak. Haberi blogunuzda duyurup duyurmamak size kalmış :)

Katılım süresi 1 ay. Yani 08.08.12 tarihinde çekilişi yapıp yine burdan duyuruyu yapıcam.

Kendinize ve çevrenize iyi bakın :)

85 yorum:

  1. Çok güzel haber :)
    Tabiki katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. heeyyy Gonc'um beni de yaz beni de :D

    YanıtlaSil
  3. çekiliş tam doğum günüme denk geliyormuş, ben de katılabilirim:)

    YanıtlaSil
  4. ben de varım yinee Nihan.beni de eklersin gonciiim kıps ;m

    YanıtlaSil
  5. Ben de varım ^.^

    YanıtlaSil
  6. Bu etkinliği bekliyordum ne zamandır (: Ben de varım (:

    YanıtlaSil
  7. ben de varımm :) geçenkine katılamamıştım harika oldu.

    bakimlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. HADİ BAKALIM KOLAY GELSİİİİN!

    YanıtlaSil
  9. Aaa ben varim kesinlikle:)))

    YanıtlaSil
  10. Ben de katılmak isterim ki harika bir fikir :))
    seboistim_21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. bendeeee :D bagcibengisu@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. geçen etkinliği sonradan duyduğum için çok üzülmüş, "bir dahakine mutlaka.." demiştim kendi kendime :)
    ben de varım diyorum :)

    berraksiral@gmail.com

    bir ay nasıl geçecek...

    YanıtlaSil
  13. Hoppp, ben de geldim =)

    gizemizmirli@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Aa ne güzel bir etkinlik! Ben de aranızda olmayı çok isterim. :)

    aynuressiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. ben de buradayım :)
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. beni de yazar mısın lütfen ?
    fistiklitombi@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  18. bu sefer bende varım :)

    YanıtlaSil
  19. bende varım mail adresimi unutmuşum senemsefa@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bana da yer açın =))
    sirinozmen@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ben de katılmak isterim :)

    bendenvebizden @ gmail . com

    YanıtlaSil
  22. tabi ki ben de varım :))
    ruzgaradogruu@gmail.com :*

    YanıtlaSil
  23. yaşasın bende katılcam :) tşkler madam :)
    selma.komec@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Bu kez ben de varım:)
    kitananinguncesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. BENDE VARIMMM melek-19-85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. heyecana kapılıp varım deyip mail adresini unutanlardanım :)
    karmasadandoganduzen@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bu sefer kesinlikle ben de varım ;)

    gozde.ece.demiroglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Benide yazın :)

    melonunojeleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. bende istiyorum ilk katılıcağım çekiliş bu arada :)
    vigiLanTe_xL@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. ben de heyecandan unutmuşum mail adresimi :)

    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. merhaba bende katılmak istiyorum:))
    tumelis@windowslive.com

    YanıtlaSil
  34. Kitaplaşalım etkinliğinden sonar bardaklaşalım :))) Bende katılıyorum tabikide

    seckinkilic@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. bende katılmak istiyorum:)
    buketbakankus@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Ben de varım.

    birazsoylebirazboyle@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. ikinciye bende varım.sonucu merakla bekliyorum:)
    biraydamasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Canım Nyuu yu tanıdım bu sayede.
    Tabii ki ben yine varım.
    cansizkelebek@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. ben de ben de...
    pskasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. katılmak istiyorum tabii

    fitikoz@live.com

    YanıtlaSil
  43. Bende varımmm :) İlk etkinliğim olacak çok heyecanlıyımm:)
    aylindnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Ben de varım:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. bende çok sevinerek katılmak istiyorum :)
    doldurmakasetblog@gmail.com

    ayrıca sizi severek takip ediyorum ben de bloguma beklerim. :)
    doldurmakaset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  46. Cok güzel bir fikir :)) ilkini kaçırdım ama ikincide bende varım.. heyecanla 8.8.2012yi bekliyorum :))

    Balliboreksutlucorek.blogspot.com
    Melike__yilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. merhaba ben de bu etkinliğe katılmak istiyorum :)

    yenibaslangiclar1@gmail.com

    sevgiler ...

    YanıtlaSil
  48. bende varııımmm:)
    hilalsaglik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. bende varımm :)

    darklady6767@gmail.com


    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  50. ben de varım, neyse ki kaçırmadım...

    makyajkutularim@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Bende varım madam :)

    nrmnozata@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. bende bende bende varım :) görünce keşke katılabilseydim dedim :D:D:D:D
    pigmepofidik@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Ben de varım bu sefer. :)

    ethotmeil.noktakom@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Ben de isterim ben de :)
    Bu sefer kaçırmam bu güzel etkinliği. Kimse kırılmasın ama umarım bana sen çıkarsın ♥

    deryaponti@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Ben de varım, beni unutmayın emi :)

    YanıtlaSil
  56. ben de katılıyım bu sefer,ne güzel bir etkinlikmiş bu böyle:)

    trncoda@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. yazarken utanıyorum:(ilkine katılmıştım ve sen bana çıkmıştın.hediyeni çok geç yolladım zaten bu beni çok utandırdı.ama paket geri geldi.adres değişikliği mi oldu?paket okul adresimi verdiğim için okulda.yeniden yollamak istiyorum bana maille yollar mısın yeni adresini.tekrar tekrar özür diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  58. ben de bu güzel etkinliğe katılmak istiyorum

    defne3584@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Bu sefer kaçırmak istemem ben de varım bende ... bgulterler@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Katılalım bakalım :)) balonmavi@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. bende katılmak istiyorum kii :) benmelekdegilim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Geçen seferki çok iyi olmuştu.Bu seferde katılıyorum ve mail adresimi veriyorum.
    polish.ship@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. ilkindede vardım bundada varım elbette :)))))
    altinay_ay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Hediyeleşme etkinliği olarak 2. etkinliğim olacak. İlkinde güzel bir arkadaş kazandım umarım bunda da böyle olur. Ben de varım:=)

    YanıtlaSil
  65. Blog yazmaya yeni başladım.Ben de çekilişe katılmak istiyorum.
    gulnurunincileri@gmail.com.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  66. Bardak almaya bayılan biri olarak bende katılmak istiyorum :) cemre_rose@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Haydi bağaalım, ben de katılıyım istedim Goncacım, beni de salla çekilişe..

    Düşüncene sağlık tatlım =) öperim

    gokce@akkoca@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. goncacım allasen gül de boşa gitmesin oldumu..Özel almıştım da mail adresimi, iki @'li olaraktan,sağolsun steve jobs'da desteklemişti bu projemi...

    Tekrar yazıyorum mailimi canım ardon =)
    gokce.akkoca@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. süper bir fikirmiş bu seferkini bizde kaçırmayalım
    nisa_serdar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. bende varım.süper.hayırlı olsun şimdiden.
    huysuz1melek2@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Bende katılmak isterim :D

    oluk_sevgi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. aaaaaaa
    bende oluyum llutfen

    ne guzel bisey bu süper bayildim

    yurektendamlalar@gmail.com

    herkese sevgiyle....

    YanıtlaSil
  73. ayyy son gün bugün bende yettim. benide alın. :-)))

    çok süper güzel

    kirmizipapuc1@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Geç kalmadıysam bende varımm :) uzunkirpik93@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. bende katılmak istiyorum
    gulnurunincileri@gmail.com
    gulnurunincileri@blogspot.com

    YanıtlaSil
  76. merhabaaaaaa bu etkınlıge bayıldım hem bardak hayranı olmak hemde bı paylasım yapmak cok guzel

    bende bu etkınlıkte olmak ıstıyorum ınsallah benıde alırsınız bu etkınlıge

    sevgıler


    sevgim63@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Merhabalar,

    Etkinliğe katıldım ve çok keyif aldım. Aldığım hediyeleri blogumda paylaştım. Tekrar çok teşekkürler organizasyon için. Sevgiler

    bendenvebizden.blogspot.com

    YanıtlaSil