21 Şubat 2013 Perşembe

Beetle Juice/Beter Böcek El Boyama Tişört

En sevdiğim filmler hep hayal gücüne hayran olduğum Tim Burton'ın filmleridir. Beetle Juice, Edward Scissorhands, Big Fish, Corpse Bride, Dark Shadows, Sweeney Todd ... ve diğerleri. 

En sevdiğim filmler içinden de en sevdiğimi söyleyecek olursam o da Beetle Juice, namı diğer Beter Böcek'tir :) Film 1988 yapımı. Ama kesinlikle döneminin çok çok üstünde bir film. Henüz izlemediyseniz şiddetle tavsiye ederim. Filmi iki kelime ile özetleyecek olursam "eğlenceli" ve "değişik" diyebilirim :)

İşte Beter Böcek aşkımdan dolayı ortaya aşağıdaki gibi bir şey çıktı :) 

Malzemeler:
-Kumaş boyası
-Fırça
-Tişört
-Hayal gücü :)





Bu yayının şarkısı da filmde geçen bir şarkı olsun :)


Sevgiler.
Gonca.

10 yorum:

  1. AMA COK HOŞ OLMUŞ BENDE İSTERİM Kİ

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ben de çok severim bettle juice filmini. çok güzel olmuş bu tişört, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Kübra Baran, çok teşekür ederiimm ^^

    Burgundy, bence sen de yapabilirsin :) Yardım lazım olursa ses et :)


    Düş Macunu, kolları sıvamanın vaktidir, bir dene derim :)

    Hikmet Erdoğan, çok teşekkürler :)

    Ebygale, sevilmicek gibi mi ama :) Beğendiğine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. beetle juice benim favori filmlerimde ilk üçe oynar kesinlikle :)
    öyle bir ortama girmek,o ambiyansı yaşamak isterdim,rüyalarda belki:)
    çok güzel olmuş tsihrt de bayıldım,pek tarz durmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Eylül Harikalar Diyarında, bu filmi bilenleri, sevenleri tanıdıkça çok mutlu oluyorum :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Hihi çok severim hatta bi keresinde ananemde kalıyodum ananenim tvsi sadece kanal d yi çekmiyodu, bunu ve benim beter böceği çok sevdiğimi bilen ablam telefon edip akşam kanal d de beter böcek var dedi akşama kadar mahallede kapı kapı gezip kanald si olan bi komşu aradım bekledim bekledim başlamadı. Kös kös ananeme geri döndüm! Annem gelmiş beni göremeyince meraktan çıldırmış. Cep telefonu da yok o zamanlar! Okkalı bi beş kardeş yemiştim o gün! Sonra ablamdan bu şakasının intikamını kötü aldım ama! Anılarım depreşti!! :)

    YanıtlaSil
  8. This will help in detoxification of the body.
    Let steep for at least two episodes of This Morning this week after a hospital dash over the weekend has affected many
    growers, he said," I have a friend who drinks potato juice extractor green with milk!

    Look into my homepage :: Breville BJE510XL Juice Fountain

    YanıtlaSil