16 Temmuz 2023 Pazar

İple Ayna Çerçeve Kaplama

Makrome modası hep vardı ancak son yıllarda daha çok ön plana çıktı. Bunda kullanılan iplik seçeneklerinin artmasının da etken olduğunu düşünüyorum. Eskiden tek tip kaygan makrome ipleri kullanılır, bunlarla çanta, sarkaç gibi eşyalar yapılırdı. Son yıllarda daha çok %100 pamuk ve soft mat renklerde seçenekler kullanılır oldu. Bunlarla hem ev dekorasyonunda hem de giyim eşyalarında çok güzel çalışmalar yapılıyor. 

Benim de makrome tekniği ile yapılmış bir kaç çalışmam var ve bir tanesi de çerçevesi evin genel havasına uymayan bir aynamızın bu dönüşümü oldu. Aslında önce çerçeveyi boyamayı düşündüm ama çok basit olacaktı. Sonra çerçeve satın alayım dedim istediğim gibisini bulamadım. 
Sonra düşününce aklıma iplerle makromeden şeritler örüp yapıştırmak geldi. Neden şerit yapıyorum direk çerçeve üzerine makrome örgü havasıyla yapıştırabilirim dedim ve ortaya böyle bir şey çıktı.
İpi çerçevenin bir köşesinden sıcak silikon ile gelişigüzel yapıştırmaya başladım. Yaklaşık 20 dakika içinde yeni aynam hazırdı. 

Ben sonuçtan çok memnun kaldım. Yapmak isteyenlere ilham olması dileklerimle. 




Sevgiler

Gonca


2 yorum:

  1. arada bir yorumlarımız spama düşüyor, arada kontrol ediver, iki yazına yorum dapmıştım daa :)

    YanıtlaSil
  2. I'm grateful for the positive influence your blog has had on my personal growth.

    YanıtlaSil