27 Ekim 2011 Perşembe

Yaz Çantası

Herkese merhaba :)
Stajdı, okuldu derken projelere pek vakit ayıramadım, dolayısıyla yazı da yazamadım bloga, ihmal ettim birazcık. 
Şimdilerde o kadar çok boş vaktim var ki anlatamam. Haftada toplam 2 gün okulum var. 5 günüm boş. Bayadır da iş arıyorum ama sonuç hüsran. Okulum nedeniyle tekstille alakalı iş aradığım için bulamıyorum. Fabrikalarda zaten yok, en azından mağaza olsun dedim bir çok yere başvurdum ama geri dönmediler. Çok üzüntülüyüm bu konuda :( 
Neyse günlük hayatta bu duruma zaten yeteri kadar üzülüyorum burda da açmıyım konuyu.

Bu sene kış çabuk geldi, havalar baya soğuk. Ama ben yazlık bir çanta diktim kendime. Geçen bir mağazada gördüm " ben dikerim ki bundan" dedim ve karış hesabıyla çaktırmadan ölçüleri aldım :D eheheh :D

Sonra dooğru Bursa Kumaş Pazarına. 90 cm döşemelik kumaş aldım, baya da arttı. 

Astar olarak kullanmadığım bi yastık kılıfı kullandım :D Boş boş duruyodu bi köşede. Bari işe yarasın :D

İşte karşınızda yeni çantam :)





Veee yeni kedimiz :) Taaa İstanbullardan geldi. Çok yakında yeni fotolarıyla blogumda olmaya devam edicek bu tüy topağı :)

Kendinize, çevrenize, sevdiklerinize iyi bakın efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder