18 Eylül 2011 Pazar

Kısa bi ara, babet yenilemece :)


Unuttum sanmayın blogumu:( Staj bitirdi beni, bütün enerjimi aldı ve hala da devam ediyor. 6 hafta staj mı yapılır, ama hata bende, zorunluyu bitirdim bi de gönüllüye başlıyorum şimdi. İki günlük hafta sonu tatili iyi geldi ama çabuk bitti işte :(
Her gece bakmaya çalışıyorum blog listeme ama inanın yorum yazıcak gücü bile bulamıyorum kendimde. 

İki ay kadar önce yaptığım bu diy projesini paylaşayım dedim hemen. Dümdüz sade bi babetim vardı. Elimde de yaka danteli vardı nerden ne zaman geldiğini hatırlamadığım. Düz dantel yerine bunu tercih etmem daha güzel oldu bence. Değişik bi hava kattığını düşünüyorum. Yapıştırma işlemini derby ile yaptım, baya da sağlam oldu düşmedi hiç danteller.

Ve madam dö gonç bi süre daha uzak sayfasından. Kendinize iyi bakın millet. 

Şarkı benden size gelsin. 







1 yorum:

  1. çok şirin olmuş ^^ bunun bej tonlusuda çok romantik olur gözümde canlandı hemen :) Eline sağlık canım seni diy queen ilan ediyorum ehe.

    YanıtlaSil