8 Ağustos 2012 Çarşamba

2. Bardaklaşma Etkinliği Çekiliş Sonuçları :)

Herkese iyi geceler :) 

Beklenen gün geldi ve çekilişi gerçekleştirdim. Benle birlikte tam 70 kişiydik. Eşleştirmeler aşağıdaki sonuçlandı :)

Şimdi sıra çiftlerin birbirleriyle iletişime geçmesi ve bardaklaşmak için tarih belirlemesinde. Etkinliğin asıl amacı bir bardak alıp içini doldurmaktı ama o amaç ortadan kalktı artık çünkü ilk etkinlikte hediyeler bardaktan taştı, asıl hediyelerin yanında bardak önemsiz kaldı nerdeyse :D O yüzden paketinize bi tane bardak olmak koşuluyla dilediğinizi koyabilirsiniz.

Umarım tatsız olaylar yaşamayız ve herkes güzel güzel bardaklaşır, güzel dostluklar kurulur. Ben de böyle bir şeye vesile olduğum için mutlu olurum.

Eşleştiğiniz kişiyle iletişime geçmek için yorumlardan mail adreslerini alabilirsiniz. Yorumlar için lüfen tıklayın.
Herhangi bir konuda benimle iletişime geçmek isterseniz de lütfen çekinmeyin. Adresim goncakici@yahoo.com



Mercan & Madam Dö Gonç
cfusun & kuzeyimle dolu yıllar
Ayben & Zoitsa 
bakımlıolmakasktır & turuncu oda
motto & Nyuu
Berrak Sıral & Kafası karışık
Hamarat Kedi & Benden Bizden
Nihan & Gökçe
DarLa &  kitana
*ssdesignbutik & Selma's world
EfLaTuN & kavs-i kuzah
Rüzgara Dogru & KeLeBeK
dilara & Ponti
Gözde Ece Demiroğlu & melek
MelonunOjeleri & aswang
tumelis & biraydamasalı
Organikseker & Sultan
Biraz Şöyle Biraz Böyle & ebygale
hippilazman & junkhead
Damla & melike
Volante & YüReKTeN DaMLaLaR
asumanasuyum & koyukırmızı1
doldurmakaset & Tugcekyg
yeni başlangıçlar & ab_ı hayat
hayal meyal & AyLin
nerminözata & Poliship
Şizi Jelibin & Kesmeseker
kahvekeyfi  & odaatolye
Nesli & PASTA KÖŞESİ
NeOn & hilal sağlık
MuyuRt & Tuvalet Kağıdı
gülnur & KIRMIZI PAPUÇLAR
cemre & sandukam
huysuz melek & Mavi Balon
Immortal & Necla Şölen



Sevgiler :)

38 yorum:

  1. Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsuuuun :D Ben hippilazman adlı arkadaş ile eşleşmişim . Kendisi bana blogumda sağ üstteki mailimden ulaşsın lütfeeeen alo aloooo !! :) Herkese iyi bardaklaşmalar diliyorum :))


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Heyecanlandım valla :)) Ben de sevgili Eflatun ile eşleşmişim nasıl severim eflatun rengi bir bilseniz :) Sevgili Eflatun çok sevgilerimi gönderiyorum şimdiden bana buradan ulaşabilirsin bloguma mail adresimi görünür şekilde ekliyorum hemen :) ve tabii ben de sana ulaşmaya çalışacağım...

    YanıtlaSil
  3. aayyy.. ne güzel oldu bu.. Dolsun bardaklar =)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. dondurmakaset ile eşleşmişim umarım birbirimize ulaşabilriz blogumda mail adersim var ama ben şuraya gerekli bilgileri bırakayım ne olur ne olmaz :)
    vigiLanTe_xL@hotmail.com
    http://tugcekyg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Yeni dostlukların başlangıcı olsun inşallah, hadi bakalım.Bu güzel etkinlik için de tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. hadihayırlı olsun bakalım bütün blogger alemine:) ben kuzeyimle dolu yıllar' ın sahibesine çıkmışım.mail adresimi yazmıştım
    ama yine de yazayım
    fusuncotel@yahoo.com
    http://cfusun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ben de yeni bir bloggerla tanışmış olcamm :) mail atayım hemen mail adresi varsa eğer turuncu odanın :)

    YanıtlaSil
  9. Şimdiden ne alsam heyecanı başladı. :D

    YanıtlaSil
  10. bende ssdesign butikle eşleşmişim hediyelerim hazır bile heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. selmacım mail atmasa unutup gidicem :) bende merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  12. Kelebeeeeeeeek benimle iletiş :))

    YanıtlaSil
  13. bu seferkini kaçırmışım tühh!!! eğer ben gibi sonradan eklenmek isteyen biri olursa beni de al :)

    YanıtlaSil
  14. Bj arada bizim de kitaplaşma etkinliğimiz son buldu bugun ama bir kişi eksiğiz. Eğer son dakikada kitaplaşmak isteyen olursa seve seve dahil edebilirz listeye. Bir de sevgili Kelebek'in blogunda mailini goremedim, ben benimkini vereyim, ruzgaradogruu@gmail.com
    sevgilerimle,
    boyle güzel bi etkinlik yaptıgın için teşekkürler Goncacım :)

    YanıtlaSil
  15. ben mailimi attım cevabımı bakliyorum bile ;)

    YanıtlaSil
  16. ben de msj atmıştım.neden yokuum çok üzüldüüüümm.hediyem hazırdııı :(((((

    YanıtlaSil
  17. Gülnur ile eşleşmişim. Yeni blog sahibi. Blogu hayırlı oslun. E-posta gönderdim. Cevabını bekliyorum. Heyecanlıyım :-) İlk katıldığım etkinlik.

    YanıtlaSil
  18. Cemre ile eşleştim ama bana dönmüyor :( Tatilde mi acaba ? etkinlik tarihini mi unuttu :(

    Bir de burda arıyım dedim, cemre dön bana :):)

    YanıtlaSil
  19. Poliship le eşleştim ama o da bana geri dönmüyor, görmedimi acaba sonuçları bilemedim.

    YanıtlaSil
  20. Eşleştiğim arkadaşım koyukırmızı1 ile birbirimize ulaştık ve bizim için hediyelerimizi gönderebileceğimiz en uygun günü ayarladık :)

    YanıtlaSil
  21. Ayyy ne güzel yorumlar, böyle yorumları duydukça iyki yapmışız bu etkinliği diyorum hepinizi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  22. =) biz Nihancığımla henüz iletişemedik yahu..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. eşleri dönmeyenler napıcak ? :Kaldık böyle mahzun mahzun... biz de kendi aramızda mı eşleşsek ?

    YanıtlaSil
  24. Gülnur malesef bana henüz dönüş yapmadı. 09.08.2012 tarihinde mail attım fakat dönüş olmadı. :-(

    YanıtlaSil
  25. ben izninizle çekiliyorum, 8 ağustosta açıklandı eşleşmeler ben hemen mail attım, bugün 15 ağustos...

    1 haftadır bekliyorum ve kimsenin kimseyi bekletmeye hakkı yok kanımca. Etkinliğe katıldığımda tarihleri önemserim ben çünkü... şehir değiştiricem daha da vaktim yok beklemeye, elimden geleni yaptım ulaşmak için.

    YanıtlaSil
  26. Bu durumdan bende hoşlanmadım malesef. Hediyeyi ayarlayıp hemen mail atmıştım. Fakat kaç gün oldu dönüş yapılmadı, bu şekilde olacağını düşünseydim boşa masrafada girmezdim malesef. Ciddiyete alınmamak kötü oluyor. :-( . Artık kısmet başkasına sanırım.

    YanıtlaSil
  27. Gülnur bana ulaştı. :-) Adreslerimizide verdik. Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  28. Biz hala iletişime geçemedik :) iletişime geçemeyenler derneği olarak kendi aramızdamı eşleşsek :d Neyse bayramda bir geçsin bakalım belki tatilde olabilir eşlerimiz :)

    YanıtlaSil
  29. ben hediyemi gönderdim ama karşı taraf beni ciddiye almadığı içn bugün yarın diye oyalıyor...
    antalyadan bile 1 günde gelen kargom istanbuldan gelemedi giiti ne hikmetse.. bi daha çekilişe filan katılmayacağım bu ilk ve sondu!o kadar masraf yapıp emek harcadığım için pişmanım. kuzeyimle dolu yılların sahibesiyle eşlemiştim :(

    YanıtlaSil
  30. Cemre bana ulaştı, geçerli sebepleri var, mahçup oldu... İyi niyetli olduğu ve üzüldüğü her halinden belli, ben de üzülsün istemiyorum kimse. Adreslerimizi verdik, gönderim tarihi konusunda anlaştık. Umarım paketim onu mutlu eder :) Ben de o da iyi bir dostluk başlatmış oluruz....

    YanıtlaSil
  31. Benim mailime de cevap gelmedi :(

    YanıtlaSil
  32. merhabalar sevgili Necla Şölen sayesınde sizi buldum bu etkinliği 3lerseniz bilgim olsun takipteyım banada beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  33. hediyelerimi aldım çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
  34. Bir dahaki ne zaman olacak :)

    YanıtlaSil
  35. ben de hediyelerimi aldım, çok güzel bir duygu hiç tanımadığımz biriyle hediyeleşmek, umarım Banu da benim hediyelerimi beğenir. onunkileri bloguma ekledim:) http://www.hamaratkedi.com/2012/09/bardaklasma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  36. hediyelerimi aldım bende :)))
    http://nrmnozata.blogspot.com/2012/09/2bardaklasma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. biz de helalleştik goncacım =)
    aldık verdik mutluyuz,ben fotolicak durumda diilim şusıralar ama sana bilgi vermek istedim yine de.görüşrüz cnm

    YanıtlaSil