16 Mart 2013 Cumartesi

Bahar Çantası

Tam bahar geliyor derken bugünkü hava biraz şaşırttı beni. Sabah sağanak yağmurla işe gitim, öğleden sonra günlük güneşlik havada işten çıktım, soğuk rüzgar eşliğinde Konak'a gittim ve eve dönerken yağmur çiseliyordu.

Ben bahar moduna geçmiştim oysaki. Hatta baharlık bir çanta bile yapmştım. 
İçine astar da diktim. Üstüne bisiklet de çizdim. Tekerleklerinin ortasına zımba iliştirdim bir de.
Bu da bittiğine göre, baharlık bluzlerimin yapımına başlayabilirim :)

Eğer çantayı satın almak isterseniz.
Fiyatı:30 TL
İletişim için goncakici@gmail.com





 

Umarım bu sene bahar mevsimi çok uzun sürer :)

Sevgiler.
Gonca.

11 yorum:

  1. Tam bisiklet mevsiminin açılacağı zamana uygun bir çanta olmuş..çok şeker, çok sevdim, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin oralarda ne güzel olur bisiklete binmek. Benim için de bir tur at lütfen :)

      Sil
  2. ya evet ne kadar çok yağdı demi izmirde yağmur..Bunaltıcı buhran bi hava..Bahar tezahüratlarım yarım kaldı haftaya inş daha güzel olur havalar.) Çok amacına uygun bi çanta olmuş çoookk cici ..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu günlerde yine güzelleşti gibi sanki ama her an her şey olabilir İzmir'de :)
      Yorumun için teşekkürler Işık :)

      Sil
  3. ne şık olmuş çanta tam baharlık.ama bahar sadece cee yapıyor artık tam gelsee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama artık gelsin ve uzun süre gitmesin :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. O senin güzelliğin Nilgün ablacım :)İzmir'e gelmişsin sen de hoşgeldin :)

      Sil
  5. yaza uygun olmuş cnm :)
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler goncacım tarzına yakışan bi etiket çalışması olmuş, özellikle oluşturduğun konsepti beğendiğim için yorum bırakmak istedim bi grafik tasarımcı olarak =)
    Başarıların devamını diliyorum, bol kazançlar canım.

    Sevgiler.
    Gökçe

    YanıtlaSil