28 Mart 2013 Perşembe

KAFT



KAFT'ı biliyor musunuz? 
Benim onlarla yeni tanıştım.  İyi ki de tanıştım.
**
Beni bilirsiniz, kendi tişörtlerimi kendim yapmaktan yanayımdır çoğu zaman. Çünkü farklı şeyler arayışım başarısızlıklarla sonuçlandığı için elimdeki malzemeler ve hayal gücümle ortaya bir şeyler çıkartmaya çalışırım.

Ama artık bu konuda yalnız değilim. Değişik, kaliteli ve tasarım tişörtler bir tık uzağımda :)

Tasarımını hayal gücümle, kalitesini tekstilci gözüyle değerlendirdim, üzerine bir de hızlı kargo hizmeti de eklenince yeme de yanında yat durumu oldu :)

Siz de göz atmak isterseniz:




Sevgiler.
Gonca.

6 yorum:

  1. Ben bunlara bayıldım bayıldım:)siteleri de çok güzel. senin tshirtün de çok güzelmiş çok tarz..Paylaşım için teşekkürler.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumun için :)
      Hakikaten harikalar ama di mi :)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Canım sorma uzak kaldım buralardan :(
      Bi koşturmaca gidiyor hayatım.
      Yakında yeni yayınla geri dönücem inşallah.

      Sil
    2. Bekliyoruz sabırsızlıkla. :)

      Sil