30 Mart 2014 Pazar

Bir dost - Bir broş - İki bileklik

Bundan bir kaç ay önce posta kutuma çok güzel bir mail düştü. Bu mail güzel bir arkadaşlığın başlangıcı oldu.

Her ne kadar hayat meşgaleleri bazen sohbetimize engel olsa da biz birbirimizi tanıdığımız için çok mutluyuz :)

Kendisine, o ilk maili attığı için, bana fikir danıştığı için, uzun bir aradan sonra blogta yayın yapmama vesile olduğu için buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.

Öpücükler Delisoyka'ya :)

***
Sunum, bazen ana ürünün önüne geçer. Ürüne değer katar. Albenisini arttırır. Ben de yaptığım şeyleri hediye ederken veya satarken sunumunun güzel olmasına özen gösteririm. Fotoğraflarda gördüğünüz bileklikler ve tavşan broş için de aşağıdaki malzemeleri kullanarak bir sunum yaptım. 

* 2 adet kağıt bardak altlığı
* yazı için daktilo
* karton
* kalınca bir iplik
* yapıştırıcı





Ve bu sevimli tavşan ve bileklikler bir paketin içinde Delisoyka'cığıma gittiler yılbaşında. Umarım severek kullanıyorduk. 

Sevgiyle kalın
Kendinize ve çevrenize iyi bakın
Gonca


5 yorum:

  1. çook güzel olmuş her ikisi de :) sunum gerçekten çok önemli albenisini arttırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senem, teşekkür ederim, yorumun beni çok mutlu etti :)

      Sil
  2. Yine yine sıcacık ve çok güzel. Özellikle tavşan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pontim, o senin sıcaklığın ve güzelliğin :) ♥
      Keşke sen İzmir'de yaşasan ya karşılıklı kahvemizi içer takı falan yaparız, DIY'ın dibine vururuz :))))

      Sil
  3. canııım canım :) tekrar tekrar söylüyorum iyi ki tanıdım seni:)
    ellerine sağlık her gün takıyorum bilekliklerimi... broşu da hangi hırkamı giysem üzerine iliştiriyorum:) tekrar teşekkür ederimm yayını yeni gördüüm :)

    YanıtlaSil