20 Nisan 2014 Pazar

Çekiliş

Merhabaa,

Daha önce yaptığım ve kullanmanın bana nasip olmadığı el boyaması tişörtümü şanslı bir takipçime hediye etmek istiyorum.

Katılım her zamanki Madam Dö Gonç şartları :) 
Blogumun izleyicisi oluyorsunuz ve bu yayının altına yorum bırakıyorsunuz.
Kendi blogunuzda veya diğer sosyal ağlarda paylaşırsanız da her ağ için artı 1 çekiliş hakkı kazanıyorsunuz. 
(Yalnız sadece çekilişler için açılmış ağlarda yapılan paylaşımları kabul etmiyorum.)

Katılım için son gün 19 Mayıs.



Tişört : %100 pamuk - M-L bedene uyumlu
Öndeki deseni kumaş boyası ile oluşturdum ve kızgın ütü ile sabitledim.
Bu desenin uzun süreli dayanımı için elde yıkamanızı öneririm.

Bu tişörtün yayınını da şuradan okuyabilirsiniz.

**
Sevgiler
Gonca

17 yorum:

  1. Merhabaaa zaten uzun süredir izleyicinizim:) Belki bana çıkar:)

    rapunzelicee@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bir Tim Burton seveni olarak bu tişörtü sizden almak çok makbule geçeçektir.

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş, ben de şansımı deneyeyim:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş umarım benim olur:)
    sunaktug@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba, prhn adıyla bloğunuzu takip ediyorum. ben de çekilişe katılmak istiyorum :)
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Slm :) ben cok bayıldım inş bnm olr :)

    YanıtlaSil
  7. Esref NC adıyla takipçinizim
    eince@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  8. uzun aradan sonra yazmış olduğunuzu görmek güzeldi.
    filizsen35@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Ben de katılayım. :)

    pessimistic_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Mrb, şansımı denemek isterim.

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Gonca ben de şansımı deneyeceğim..Çıkarsa hediyeyi hediye edeceğim :)
    ciihaat@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende istiorum çok tatlış:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba
    gfc:Elif Ekici
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    https://twitter.com/eiffelif/status/465841816789868544

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Gfc: Elif Çevik
    Paylaşımlarım: https://www.facebook.com/elif.cevik.589/posts/238998652959737
    https://twitter.com/Elif_Cevikk/status/465849928556621825
    Elifecevik@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. her zamanki gibi bende varım:)kocaman öperim:)))

    YanıtlaSil
  16. merhaba, ben de şansımı denemek istiyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil