11 Ağustos 2011 Perşembe

1.Çekiliş Sonucu


37 kişinin katılımıyla gerçekleşen çekilişin random.org ile belirlenen kazananı 17. sıradaki " hepsi çok şirin olmuş, gerçekten çok yeteneklisin. ben hayatta yapamıyorum bu tarz şeyler :( neyse herkese bol şanss :D " yorumuyla What's Next oldu. Kendisinin bana en yakın zamanda ulaşarak adres bilgilerini vermesi gerekiyor ki ben de sınav telaşına girmeden paketini gönderebileyim :) Burdan onu tebrik ediyorum ve daha nice çekilişlere diyorum efendim, katılımınız için hepinize teşekkür ediyorum.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. :) Daha çok çekiliş yapcam canım, onlarda kazanırsın belkim kim bilir :)

    YanıtlaSil
  3. kazanan arkadaslara tebrikler blogunu izlemeye aldım cok tatlı bir bloga sahipsin :D dıy üzerine tuttum ;D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler theice-creamparlour :) Ben de senın blogunu takipteyim :)

    YanıtlaSil