9 Ocak 2012 Pazartesi

Final haftası gelir, bloga yazı yazılır.




Bir sınav haftası daha gelir ve benim bloga yazı yazma isteğim tavan yapar. Normalde pek yazmaz oldum bloga, geri dönüşüm projeleri ve diğer projeler hayatımda arka planlarda kaldı biraz, blogun içeriği de onlar olduğu için ne yazcağımı bilemez oldum buraya. (Ama kafamda güzel dikiş projeleri var. Şubat tatilinde yapıcam onları.)

Okul, iş, ev arasında dolanıp duruyorum. Hayat devam ediyo bi şekilde. Son sınıfın  ilk dönemi de bitiyor nerdeyse. Bu sene mezun olucam inşallah, sonra da iş ev arasında dolanır dururum artık.

Hayattan ümidimi kesicek gibi oluyorum bazen. İnsanın çevresindeki insanlar çok önemli bu yüzden. Hayat enerjisi yüksek insanlar gerek.

Neyse kafam çok karışık benim sanırım, bu sıralar böyle bi dönemdeyim. Günlük gibi oldu saçmaladım :)

Yarın seçmeli dersimin sınavı var. Hoca beden diliyle ilgili yazı istiyomuş. Ve ben bundan yaklaşık 2 ay önce kadar bedenin dili adlı bir kitap aldım ve bi türlü okuyamadım. Şimdi nası üzülüyorum ama yapcak bişey yok. Yarına kadar okuyabildiğim kadarını okucam artık.

Güzel günler sizinle olsun ve etrafınızda pozitif insanlar olsun her daim.

İyi geceler.

3 yorum:

  1. I am ѕure this parаgrаph has touсhed аll the іntегnеt viewerѕ, іts really гeally fаstidious
    post οn buildіng uр new weblоg.


    My blog post :: gizli oyunlar

    YanıtlaSil
  2. bookmarked!!, I like your website!

    Visit my web site :: En ucuz PS3

    YanıtlaSil
  3. Hellо Тhere. I found your blog using mѕn.
    Thіs іs an extremely well written artiсlе.
    I will be sure tо bookmarκ it and come back to read more of your
    useful info. Thanks for the ρost. ӏ'll certainly comeback.

    Take a look at my blog post; satıLık villa

    YanıtlaSil