17 Ocak 2012 Salı

Kazağın çantaya dönüşümü

Eski kazaklarımızı atmıyoruz anahtar cümleli geri dönüşüm projemizle karşınızdayım. Yapımı çok kolay olmasa da çok eğlenceli diyemesem de ortaya çıkan şey güzel olunca uğraşlara değiyor :)

Gerekli malzemeler: 
eski ögrü bir kazak, astarlık kumaş, kullanmadığınız bir kemer ve ip :)

Eski kazağınız yoksa çanta için kare veya dikdörtgen şeklinde istediğiniz model bir örgü örebilirsiniz kazağım yok diye üzülmeyin :))

Yapım aşamalarına kabaca değinmek gerekirse,
önce içine eşya konulcak bölümü ve astarını diktim ben,
sonra kapak kısmını ve en son da sapı ve kapatmak için kemerin uç kısmındaki aparatı kesip diktim. 

Ve sıra görsellerde. 

Kolay gelsin efendim :)

Not: Muazzezle daha önce tanışmıştınız. Üstündeki kazak da annecimin el emeği göz nuru :)









Yapım aşaması ve fotoğraf çekimi süresince beni yalnız bırakmayan Kızım :)
Fotoda ilgilenmiyo havalarında çıkmış bi de :)

Ev arkadaşlarımla Kızım'ı sahiplenmemize vesile olan Sevgili Blogger Cansu'ya teşekkür ediyorum :)
Kendisinin blogunu da şu adresten ziyaret edebilirsiniz, zira kendisinden yetenek fışkırmakta :)

Kendinize iyi bakın, öpüldünüz :)

19 yorum:

  1. aaa çok sevindim:)Bende geçenlerde düşündüm acaba nasıldır ne yapıyodur diye:) görüyorum ki inanılmaz mutlu:) Çantayıda çok beğendim ellerine sağlık tatlım:)
    Kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Keyfi gayet yerinde canım şuan hırıl hırıl yanımda uyuyor :)
    Teşekkür ederim, ben de öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş,ellerine sağlık :)
    çok sevdiğim bir teyzem de bana çanta örmüştü,çok severek kullanıyorum,dur onu bir gün postlarımda kullanayım :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZEL OLMUŞ...
    GÜLE GÜLE KULLAN..

    YanıtlaSil
  5. FidoLand, hoşgeldin bloguma, paylaş hemen ilham alırım ben de hemen örerim bi tane belli mi olur :))

    YanıtlaSil
  6. motto, çok teşekkür ederim ve hoşgeldiniz efendim bloguma şeref verdiniz :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  8. Fikri de, çantayı da cok begendim :) Güle güle kullan. Oldukça kullanisli ve şık görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Nerwen, çok teşekkür ederim yorumun çok mutlu etti beni, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuuuş ellerine sağlııık

    YanıtlaSil
  11. CadıKazanı ve Nilgün Komar, ikinize de çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz :)

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş olmuş gerçekten :) Uygulamaya değer, ellerinize sağlık, mankene de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Çok başarılı. Hatta mükemmel. Kazak ördürüp peşinden çantaya çevirmek istedi şu an canım:)

    YanıtlaSil
  14. kızında pek şirinmiş tüy yumağı yerim ben onu çok şirin çantata çok güzel görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. ANG, teşekkür ederim, mankenin de selamı var :)

    bugy, direk çanta örmekten daha zevkli emin olun :)

    sonsuz dekorasyon, arada sinir etse de ben de çok seviyorum o tüy yumağını, ama şu an küsüm ona çaktırma :)

    DİDEM, teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil