1 Ekim 2017 Pazar

DIY - Bebek Pantolonu


Büyüklerin söylediği bir söz var, çocukların yediği helal, giydiği haram diye. Bizzat yaşadım ve yaşamaya da devam ediyorum. 

Fehmi biraz irice doğduğu için yenidoğan kıyafetlerini iki kereden fazla giyemedi. Sonrasında da hızlıca büyüdüğü için 0-3 aylıkları da aynı şekilde çok fazla giyemedi. Şuan 5 buçuk aylık ve şimdiden bir büyük kutu küçülen kıyafeti oldu. 

Ben de ne yaptım? Bu duruma el attım :)

Meğersem bebek kıyafetleri dikmek hem kolay hem de çok eğlenceliymiş. En önemlisi de çok ekonomikmiş :) Evdeki parça kumaşlarla artık Fehmi'yi bedavaya giydiricem sanırım. Ehe ehe.

Üzerine tam olan pantolonu kumaşın üzerine serip kestim. Beline de bir lastik, işte bu kadar.

Her zaman olduğu gibi pinterestten ilham alınası çok proje var. Bir bir onları yapıp paylaşmak niyetindeyim.

Buyrunuz fotolara.








Sevgiler
Gonca



7 yorum:

  1. ayyyy heeey oyuncak mı bu şirinişko biblo muuuu yoksaam :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok tatlı. Çokta güzel yapmışsın
    Eline sağlık,güzel fikir edinmiş oldum.
    Benimki de yolda :)
    Blogunu takibe aldım.
    Banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar, hoşgeldiiin :) Sağ salim sağlıkla kucağına alırsın umarım bebişini :) Bi fikir verebildiysem ne mutlu bana. Sevgiler.

      Sil
  3. Ne şirin :)
    çok güzel
    ben de beklerim bloguma:))

    YanıtlaSil
  4. Çocuğunuzun küçülen kıyafetlerini #Tarz2 ile satabilir, kazanç elde edebilirsiniz. www.tarz2.com

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş! Çok sevimli görünüyor.
    Bebek kıyafetleri çok pahalı ve gerçekten de iki kere giyeceği bir şeye dünyanın parasını vermek çok saçma geliyor bana da.
    Ben de yeğenim için düşünüyorum bir şeyler dikmeyi.
    Bu arada disko topunu ekledim bloga ;)
    Sevgiler. Mutlu Pazarlar.

    YanıtlaSil